Stránky

24. srpna 2016

KRESLÍM #2

Ahoj!
Už je to dlouho, co jsem naposled přidala něco, co jsem nakreslila. Uhm, březen, uhm. Na konci školního roku jsem neměla moc času a popravdě- neměla jsem ani chuť. 
Na začátku prázdnin jsem se celkem nudila a zkusila jsem si, jaké to je, kreslit na počítači. Hrozně mě to chytlo a začalo mě to bavit dokonce víc, než kreslit klasicky na papír. Předem upozorňuji, že jsem teprve začátečník a proto tady nemůžu mluvit o žádných profi dílech. :D


Sarah Urie byla můj vůbec první výtvor. Byla jsem z toho úplně unešená, teď na tom vidím chyby. Jako třeba podivný rty nebo vlasy, ale ten nos je celkem fajn. (řekli jste někdy o nosu, že je fajn? :D)


Ilustrace Brexitu ve stylu Countryballs. Zaražená EU a skoro spokojená Británie, která vypadá celkem cute, ale nebyl to záměr. :D Countryballs jsou komiksy, které popisují vztahy mezi jednotlivými státy a celý je to postavený na tom, že Polsko nemůže do vesmíru a nemá žádný kamarády. Neví se, kdo přesně vymyslel první komiks a proto se na Countryballs nevztahují žádná autorská práva a každý si může třeba na Deviantart přidávat stovky nových komiksů. 



Hra Pokémon Go byla fakt velkej hit. Překvapilo mě, kolik reakcí může vyvolat obyčejná hra. Nesouhlasím s lidmi, kteří tvrdí, že je tato hra to největší zlo, ale taky nesouhlasím s těmi, kteří říkají, že je hra dobrá kvůli tomu, že aspoň vytáhne lidi ven. Nevím, kde to žijete, ale v mém městě vidím venku spoustu dětí. Každej den. Nevím, jak jste přišli na to, že "dnešní děti si vůbec nechodí hrát ven, tato hra je donutí jít na čerstvý vzduch, to je super!" Spíš se divím, že jsou venku tak dlouho. :D Já jsem v deseti musela být v 7 večer doma a teď je vídám na hřištích klidně o půl deváté. A argumenty typu "nikdo při hraní této hry nedává pozor, může je srazit auto!" jsou celkem mimo. To se může stát i při psaní SMS...


Melanie Martinez je jedna z mých oblíbených zpěvaček a proto jsem se rozhodla nakreslit i ji. Když se podívám na ni a na Sarah, tak se mi zdá, že toto je daleko lepší. Nemůžu se dočkat, jak se zlepším třeba za půl roku. :)


Suicide Squad byl velmi očekávanou filmovou novinkou. Já jsem byla celkem spokojená, jak se líbil film vám?


Olympiya Ivleva. Možná si ji přiřadíte k rave skupině Little Big. Tento moment je z písničky Hateful Love, kterou vydali v červenci. Tento styl hudby se nemusí líbit všem (nelíbí se skoro nikomu, lol :D), ale originalita je to, co dnešní zábavní průmysl postrádá. 


Na závěr chci říct, že ráda uvítám vaše rady a tipy, které se týkají kreslení v SAI. :) 
Hezký poslední týden prázdnin!^^

5 komentářů:

  1. Jsi moc šikovná, kresby jsou skvělé a těším se na další :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že na to, že jsi začátečník, jsou to moc dobré výsledky. Já jsem kreslení na počítači zavrhla hne dna začátku - byl to totiž totální výbuch :D

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)