Stránky

28. dubna 2016

A... CO VLASTNĚ POSLOUCHÁŠ?

Na starým blogu jsem měla pravidelnou rubriku o tom, co poslouchám- každý měsíc jsem přidala nový článek s nejposlouchanějšími písničkami za ten samý měsíc. Nedávno jsem si můj starý blog (ještě na blog.cz) celý projížděla. Je pravda, že jsem si založila tento blog, protože jsem nebyla se starým spokojená- týkalo se to vzhledu, obsahu a hlavně vedení blogu.cz (ale o tom asi někdy jindy), ale zároveň mi některý nápady nepřipadají vůbec špatný- třeba jako tyhle seznamy super písniček :D.

1. PATD- Death Of A Bachelor
PATD je moje nejoblíbenější skupina už čtyři roky a tuhle písničku si pouštím pořád dokola. :) Myslím, že mě ještě dlouhou dobu neomrzí.



2. Meg & Dia- Monster
Originální písničku jsem poslouchala asi když mi bylo deset (ach ta nostalgie xd). Kamarádka mi ale pustila tenhle remix a... i když je to většinou tak, že remixy původní písničky fakt zkazí, v tomto případě si to nemyslím. Klip není pro každýho (skládá se z různých scén z hororů). Jestli vám vadí strhávání obličeje nebo odtrhávání jazyků, pro jistotu můžete zavřít oči.

3. Saara- I do
Saara je moje nejoblíbenější youtuberka a začínající zpěvačka- 29. května výjde její první album a tato písnička je třetí zveřejněná- nemůžu se dočkat zbytku! :) 

4. Layla- Holes
Myslím, že tady snad nemusím nic psát...
 

5.Ash Koosha- Phorever
Dokázala bych ji poslouchat hodiny a stejně by jsem jí nikdy neměla dost. Hrozně mě uklidňuje a pouštím si ji hlavně když mě někdo/něco naštve :D. Má tedy úžasný účinky!

4 komentáře:

  1. Z blogu.cz jsme přešla z úplně stejného důvodu. Jinak ale tenhle typ článků mám hrozně ráda a hrozně ráda je čtu. Panic! At The Disco jsem si poslední dobou taky oblíbila, i když tuhle písničku bych mezi nejoblíbenější asi nezařadila. Zato Monster ale miluju ať u originál, tak remix - i když zase musím nechat, že tenhle klip jsme ještě neviděla (vcelku chuťovka, to máš pravdu). Zbytek písniček neznám :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z blogu na blogger přechází pořád víc lidí. Za chvilku tam nezůstane snad nikdo. :D Monster je prostě boží písnička- ani čas to nezměnil :).

      Vymazat
  2. Monster je moje oblíbená, ale tenhle remix jsem ještě neslyšela. Hezký výběr

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)